![]() |
|
Controls threads Everything about controls in CoD |
|
Thread Tools | Display Modes |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Excuse me, this will be all Greek to you, i'll just bypass the language barrier for a bit
![]() Το command για τα φρένα στα Γερμανικά μεταφράζεται απο το interface σε "και τα δυο πατημένα". Στα Αγγλικά αεροπλάνα το μεταφράζει σαν "τράβηγμα του ενός λεβιέ φρένων" (αυτόν μέσα στο κυκλικό κομμάτι του stick), γιατί έτσι κι αλλιώς πιάνει και τα δύο φρένα: ένας σωλήνας με πεπιεσμένο αέρα είναι, στέλνει πίεση στα ταμπούρα/δαγκάνες/δε ξέρω γω τι και τα φρένα "αρπάζουν". Το μπέρδεμα ξεκινάει στο διαφορικό φρενάρισμα γιατί το interface μοντελάρει ότι ακριβώς controls έχει το κανονικό αεροπλάνο. Στα Γερμανικά έχεις δύο ξεχωριστά φρένα, τελείως ανεξάρτητα μεταξύ τους. Αν έχεις συσκευή rudder pedals στο PC σου που έχει και άξονα για φρένα μπορείς να πατήσεις ένα από τα δύο ή και τα δύο . Αν τα έχεις κάνει map σε πλήκτρα, αντίστοιχα μπορείς να χρησιμοποιήσεις δύο ξεχωριστά κουμπιά για κάθε φρένο. Απλά το interface σου δίνει την ευκολία αντί να πατάς δυο κουμπιά να πατάς το brakes key και αυτό θεωρεί ότι πάτησες και τα δύο φρένα. Δηλαδή υπάρχουν τρεις λειτουργίες: αριστερό, δεξί, και τα δύο. Στα Αγγλικά έχεις μόνο ενα σημείο ελέγχου στο πόση δύναμη πάει στα φρένα (το λεβιέ στο stick). Βασικά είναι θέμα σχεδιασμού του συστήματος. Τα Αγγλικά φρένα δεν είναι ανεξάρτητα, έχουν κοινή γραμμή πεπιεσμένου αέρα. Για να μπορούν να φρενάρουν ξεχωριστά έβαλαν απλά μια βαλβίδα στη διακλάδωση που "σπάει" ο κεντρικός σωλήνας σε δύο για να πάει στο κάθε φρένο. Η βαλβίδα αυτή κινείται μαζί με το ουραίο, πχ όλο αριστερό rudder στέλνει όλο τον αέρα στο αριστερό φρένο και μπλοκάρει τον αέρα απο το δεξί, οπότε έχεις φουλ φρένο στον αριστερό τροχό και καθόλου στον δεξί και έτσι στρίβεις. Προφανώς για να στείλει αέρα πρέπει να έχει παροχή, οπότε πρώτα πρέπει να τραβήξεις το λεβιέ στο stick (το default brake key) και μετά να δώσεις rudder. Αν πας να φρενάρεις πατώντας τα κουμπιά που έχεις κάνει map σε δεξί/αριστερό φρένο για τα Γερμανικά, απλα δε θα κάνει τίποτα γιατί το αεροπλάνο δεν έχει τέτοιο σύστημα: είναι σαν να προσπαθείς να πατήσεις toe brakes σε συσκευή rudder pedals που δεν εχει άξονα για toe brakes. Αντίστοιχα, αν έχεις συσκευή rudder pedals με ξεχωριστά φρένα, το interface τα αγνοεί όταν πετάς Εγγλέζικα με τον ίδιο τρόπο που θα αγνοήσει εντολές prop pitch σε αεροπλάνο που έχει fixed pitch προπέλα (πχ, Tiger moth). Εδώ δεν έχεις τρεις λειτουργίες έχεις μόνο μία, να στείλεις αέρα. Το σε ποιο φρένο θα πάει ο αέρας το κανονίζεις με το rudder, αν είναι κεντραρισμένο μοιράζεται εξίσου, αν όχι δίνει παραπάνω στην πλευρά που έχεις στριμένο το πηδάλιο. Αν θες να κανεις δοκιμή, ψάξε και βρες τον δείκτη πίεσης στον πίνακα οργάνων. Όταν πατάς το "κοινό" κουμπί φρένων βλέπεις ότι και οι δύο δείκτες ανεβαίνουν εξίσου, αν δώσεις και λίγο rudder θα δεις ότι η πίεση πέφτει στο ένα και ανεβαίνει στο άλλο. Hope it helps ![]() Last edited by Blackdog_kt; 06-04-2011 at 12:09 AM. |
|
|