![]() |
|
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover Latest instalment in the acclaimed IL-2 Sturmovik series from award-winning developer Maddox Games. |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|||
|
|||
![]()
KDLee: Tak - Vidste ikke her var andre Danskere herinde!
![]() Squid_DK: Hehe - jeg er netop hjemvendt fra Betafon med TrackIR 5 - De fik dem hjem igår - godt timet! I am of the "old School" - so i really appreciate a printed manual i can read through. But besides that, this collectors edition is nice done! And on a side note - I support Oleg and Team a little bit more.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
en DK`er mere med et gratz
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Forresten Trackclip pro er en god investering også, og endelig ikke noget lys bad dig det forvirrer IR sensoren. Staffan |
|
|||
|
|||
![]()
Still waiting for mine, and I live in the UK!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu står det på CDON att mitt spel är postat.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
TIR er et must til alle flight sims Jeg kan ikke undvære den til DCS og det er jo også en fordel i ROF. Ser frem til at kunne hente CoD iaften. Staffan |
|
|||
|
|||
![]()
Lidt mærkligt at I har fået det i DK allerede, jeg har den på preorder fra Betafon og har ikke hort nogle som helst!
|
|
|||
|
|||
![]()
Jeg overvejede også at forudbestille fra betafon, men fik det indtryk at betafon ikke ville få Collectors Edition. Så jeg måtte igang med at lege med Proxy'er og bestille fra Ubishop. Min Collectors Edition er altså ikke købt i Danmark.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jeg har en del arbejde der lige skal laves, så jeg går i gang i morgen (til den tid er patch'en også kommet og man kan håbe det kører noget bedre). |
![]() |
|
|