View Full Version : Got it in Denmark..
janik_dk
03-30-2011, 09:33 AM
Hi,
UPS came by this morning with a packard from Germany and this is what was inside it:
http://www.frithioff.dk/div/cod_ce.jpg
I ordered through the Ubishop with the "proxy fix" on the 19th of March.
So we can conclude this "fix" works! Now one only wonders why Ubisoft is not officially offering the collectors edition to other countries than United Kingdom.
The print quality is very nicely done - as a graphic designer I can say the have put a lot of effort into this.
Now i only need to find a place to buy TrackIR 5 and i'm ready to rule the skies! :)
KDLee
03-30-2011, 11:15 AM
Tillykke med den, Janik. Jeg er SLET ikke misundelig *Erhm* ;D
Translated:
Congratulations Janik. I am not envious AT ALL *Erhm* ;D
cato_larsen
03-30-2011, 11:21 AM
Gratulerer. burde kanskje kjøpe den pakken jeg ogspå.
Men har en russisk og en pre-order fra steam. Tror det holder foreløbig...
Om ikke jeg finner den i butikken i Norge en plass.
ehhhh. No I will not bother to translate. Basicly I said he was a lovely lad with nice hair....
Squid_DK
03-30-2011, 12:01 PM
Janik, mht. track IR så er Betafon.dk forhandrer i DK
Looks great though, I'm just waiting for my DL link to come through Gamesplanet.
Staffan
janik_dk
03-30-2011, 12:20 PM
KDLee: Tak - Vidste ikke her var andre Danskere herinde! :)
Squid_DK: Hehe - jeg er netop hjemvendt fra Betafon med TrackIR 5 - De fik dem hjem igår - godt timet!
I am of the "old School" - so i really appreciate a printed manual i can read through. But besides that, this collectors edition is nice done! And on a side note - I support Oleg and Team a little bit more.. :)
Ltbear
03-30-2011, 12:24 PM
en DK`er mere med et gratz ;) lol
Squid_DK
03-30-2011, 01:10 PM
Squid_DK: Hehe - jeg er netop hjemvendt fra Betafon med TrackIR 5 - De fik dem hjem igår - godt timet!
Hvad kradsede de ind for sådan en?
Forresten Trackclip pro er en god investering også, og endelig ikke noget lys bad dig det forvirrer IR sensoren.
Staffan
seaeye
03-30-2011, 01:34 PM
Still waiting for mine, and I live in the UK!
janik_dk
03-30-2011, 01:38 PM
Hvad kradsede de ind for sådan en?
Forresten Trackclip pro er en god investering også, og endelig ikke noget lys bad dig det forvirrer IR sensoren.
Staffan
Ja - det var ikke helt billigt; 1300 for TrackIR 5 + 400 for den dims man sætter på sine hørertelefoner.. Men hey - sådan et set er vel også alfa omega i et spil som Cliffs Of Dover :)
Eklund89
03-30-2011, 02:00 PM
Nu står det på CDON att mitt spel är postat.
Squid_DK
03-30-2011, 03:44 PM
Ja - det var ikke helt billigt; 1300 for TrackIR 5 + 400 for den dims man sætter på sine hørertelefoner.. Men hey - sådan et set er vel også alfa omega i et spil som Cliffs Of Dover :)
hehe Jeg måtte slippe 1600 jern for TIR 4 for nogle år siden derinde... så det re da ikke værst.
TIR er et must til alle flight sims Jeg kan ikke undvære den til DCS og det er jo også en fordel i ROF.
Ser frem til at kunne hente CoD iaften.
Staffan
Seeker
03-30-2011, 06:18 PM
Lidt mærkligt at I har fået det i DK allerede, jeg har den på preorder fra Betafon og har ikke hort nogle som helst!
janik_dk
03-30-2011, 06:35 PM
Lidt mærkligt at I har fået det i DK allerede, jeg har den på preorder fra Betafon og har ikke hort nogle som helst!
Jeg overvejede også at forudbestille fra betafon, men fik det indtryk at betafon ikke ville få Collectors Edition. Så jeg måtte igang med at lege med Proxy'er og bestille fra Ubishop. Min Collectors Edition er altså ikke købt i Danmark.
janik_dk
03-30-2011, 06:36 PM
hehe Jeg måtte slippe 1600 jern for TIR 4 for nogle år siden derinde... så det re da ikke værst.
TIR er et must til alle flight sims Jeg kan ikke undvære den til DCS og det er jo også en fordel i ROF.
Ser frem til at kunne hente CoD iaften.
Staffan
Ja - det lyder sgu også helt rimeligt.
Jeg har en del arbejde der lige skal laves, så jeg går i gang i morgen (til den tid er patch'en også kommet og man kan håbe det kører noget bedre).
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.