![]() |
|
|||||||
| IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover Latest instalment in the acclaimed IL-2 Sturmovik series from award-winning developer Maddox Games. |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Kan iemand niet even bellen met simware in Belgie? (ben verlegen aan de tel... bel liever niet hehehehe)
http://www.simw.com/ tel shop in Belgie +32 2 331 25 09 Die hebben ook sims die je niet in de normale winkels tegen komt. Vraag of ze de boxed versie krijgen en of ze de collectors edition gaan verkopen. Last edited by ghodan; 01-27-2011 at 03:23 PM. |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
(ook gelijk gevraagd of ze versturen naar nederland) Ik post het antwoord wel weer hier, als het er is. |
|
|
||||
|
||||
|
Fietsend het kanaal over zou ik niet erg vinden, maar roeien ben ik geen fan van. Jammer dat dat fietspad op de bodem ligt. Ik haat snorkelen.
|
|
|
|||
|
|||
|
waarom zo moeilijk doen? in Den Helder liggen van die dingetjes met ingebouwde snorkel en ze zijn ook nog sneller dan de fiets....
|
|
|
||||
|
||||
|
Je bedoelt een onderzeeboot? Wel een geinig idee ...
|
|
|
|||
|
|||
|
Heeft er al iemand gebeld naar Simware Belgie?
|
|
|
|||
|
|||
|
Ok screw you all als het nu zo druk op die site wordt dat het binnen mum van tijd is uitverkocht maar dit is wat Simware te zeggen heeft:
Coen020: ''Ik vroeg mij af of jullie de Collector's Edition inkopen van Il-2 Sturmovik: Cliffs of Dover. Zo ja, versturen jullie naar Nederland?'' Simware: ''Geachte Heer, Deze programma zal inderdaad binnenkort (7 - 10 dagen) op onze website aangeboden worden. Met vriendelijke groeten, Cedric Mattys info@simw.com - SimWare Simulations Full catalog at http://www.simw.com |
|
|
||||
|
||||
|
Ach ja, als de marine even niks te doen heeft halen ze maar even een paar duizend exemplaren van Il-2 Cliffs of Dover op. Of anders de luchtmacht, in zo'n Hercules transportvliegtuig past ook genoeg en het gaat sneller dan met een onderzeeër
simw.com ligt geloof ik plat... Ik kan 'm niet krijgen...
If you are insecure: use more bullets. Last edited by Daniël; 01-29-2011 at 04:57 PM. |
|
|
|||
|
|||
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|