![]() |
|
|||||||
| IL-2 Sturmovik: Birds of Prey Famous title comes to consoles. |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Strange, there is an Italian guy who plays with us called Serpao? Is that just a coincidence?
__________________
XBL GT: - Robotic Pope HyperLobby CS: - Robot_Pope Last edited by Robotic Pope; 12-20-2009 at 02:30 PM. Reason: spelling |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Ciao,
anche io sono italiano ma ormai ho abbandonato il gioco in favore di Modern warfare 2. I numerosi bug, l'assenza di tutti i cockpit, il cattivo funzionamento con il saitek mi hanno spinto a non giocarci più. Ogni tanto mi affaccio a lurkare. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Serpao (Xbox gamertag) - Location Italy and plays frequently so add his name to your friends list.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Isnt "BRONZE TONY" italian? he has a 360 and plays alot. I could be wrong though. (his bio and motto ay italy).
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|