|
|||
|
|||
Oh well, 1c still thanks me for logging in. Thought for sure I'd be banned by now
|
|
|||
|
|||
Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!Star Wolves 3 news now!
|
|
|||
|
|||
day 1 month 8 year 2020
|
|
||||
|
||||
We getting creative now
Discord: Nocalora#6847 | SW3.Expansion Thread | SWX.MouseMovementFix | SWX.TUVMark+Src (.tuv editing Tool) | SWX.SLOTMark+Src (.ini Slots editing Tool) |
|
|||
|
|||
hi everyone, hope you're all fine in those weirdass times
|
|
|||
|
|||
100 years later still not new Star Wolves and few people still asking for a new game.
|
|
|||
|
|||
nocalora29: Always a pleasure having your comments
wou: Long time man all is well here. Hal2003: Not quite 100 years but close and I am not asking for a new game per se just a finished version of the half baked one from 10 years ago. 10 years oh my that really sinks in when you type it. C'mon someone surely maintains this site and has seen my cries for help over the years. Just tell me to piss off and I will. Otherwise, see ya'll next month! |
|
|||
|
|||
I got Star Point Gemini Warlords Gold pack and its not bad.
Dont expect you get any answer from 1c. |
|
||||
|
||||
It has actually been 10 years... wow
@1C How do you manage to avoid making an official statement for 10 years?
Discord: Nocalora#6847 | SW3.Expansion Thread | SWX.MouseMovementFix | SWX.TUVMark+Src (.tuv editing Tool) | SWX.SLOTMark+Src (.ini Slots editing Tool) |
|
|||
|
|||
Indeed my friend, you would think they are avoiding my tender monthly ministrations
|
|
|