![]() |
|
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover Latest instalment in the acclaimed IL-2 Sturmovik series from award-winning developer Maddox Games. |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
||||
|
||||
![]()
I smelly a hypocrite.
|
|
|||
|
|||
![]()
Thanks everyone
![]() Will probably buy a 4GB memory. http://prisguide.hardware.no/produkt...09739/detaljer It's a page from Norway, but you'll see what it is ![]() Think im going for two of those. 54.48 dollar per bricks :p |
|
||||
|
||||
![]()
Se bara till att de RAM stickorna du har i datorn nu är av samma typ som de som du köper.
|
|||
|
|||
![]()
De jag har nu er 800 MHz...
Jag burde ha 1066 MHz. |
|
|||
|
|||
![]()
Om du har råd så är det även värt att införskaffa ett bättre grafikkort, även om det du har nu kommer att fungera OK.
|
|
|||
|
|||
![]()
dnbskf akl akjfn jdnh dejdj la kdji lk ldu8y hgys kkd cduu dnakk
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
I think Novotny was referring to the annoyingly named MSI videocard "TwinFrozr". (it actually is spelt like that ) and not having a dig at anyone's post.
|
|
||||
|
||||
![]()
Lustigt att det är så många svensktalande på forumet. Bättre RAM är win. Jag har 6GB DD3 med rätt så hög PC. Jag hoppas att det räcker. i7@2.66 och HD5870 känns som att jag borde komma en liten bit på det iaf.
in english: get more RAM. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
- 2500k @ 4.8Ghz Lapped IHS - AsRock P67 Extreme4 Gen3 - MSI GTX 560 Ti 2Gb - Crutial M4 SATA3 64Gb SSD - 8Gb Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz @ 8-8-8-21 RAM - Silverstone 750w Fully Modular PSU - Antec 1200 ATX Case - Zalman 9700 Cooler - Win7 Ultimate x64 - |
|
||||
|
||||
![]()
The difference between DDR2 and DDR3 is negligible, more is better.
|