![]() |
|
The Tomorrow War Space sim. 27th Century. Take part in the great war between The United Earth Empire and Konkordia. |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lo dicho, me parece una falta de respeto lo que hace esta "gente", a la que les pagas por un producto sin terminar, que tienen la poca vergüenza de ponerlo en venta y además son incapaces de dar la cara ante la gente que le paga para que pongan el pan en la mesa de su casa... !compórtense como es debido y si no, no pongan en venta estas "chapuzas"!. Que la gente se ilusiona y jugar con la ilusión y el dinero de las personas es de "gente" sin escrúpulos.
Y pongo el post en español porque es mi idioma nativo y, como la mayoría de los post de este foro, pasará desapercibido. Además, si esta "gente" son incapaces de portar un juego del ruso al inglés, ¿para que esforzarme yo? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
![]()
if you are not able to translate russian game to english language ...
Так они мне нажать? |
|
|||
|
|||
![]()
Because thу official language on this forum is ENGLISH!
|
|
|||
|
|||
![]()
ahh ok ok... so "thy" full game should work in english ("thy" official language)...
or only some pieces?? ... or maybe a half?... !! I WANT "THY" FULL GAME IN ENGLISH, BECAUSE I PAID FOR IT !! |
|
|||
|
|||
![]()
I agree locoidal!! where is the patch?
|
|
|||
|
|||
![]()
Pastro... you / we /all better go for a walk, because these "people" are incompetent and not serious... believe me.
|
|
|||
|
|||
![]()
It's painfully obvious now that there will be no patch. I just wish someone from 1C would be kind enough to turn up and actually say so. Piss-poor customer service from developer and publisher alike.
|
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|