Fresh logs !

I'll post log every day.
Code:
[11:24:01] =================================================
[11:24:01] System.NullReferenceException: La référence d'objet n'est pas définie à une instance d'un objet.
[11:24:01] à T9Cs0Q6xvMGRDh216R9.u97Tx06vHy8U3trsUgN.D9wKsRx7B4i(uAH9Ho9bIbOFQxvoVMD )
[11:24:01] à T9Cs0Q6xvMGRDh216R9.u97Tx06vHy8U3trsUgN.netInput(uAH9Ho9bIbOFQxvoVMD )
[11:24:01] à rgTxPc3no1yu7fg4KCq.W1Of0d3lrI73rtSZnDF.bfuS9xt6rA8(uAH9Ho9bIbOFQxvoVMD )
[11:24:01] =================================================
Crash 30 secs after this one. No Windows report.
[12:08:55] =================================================
[12:08:55] System.NullReferenceException: La référence d'objet n'est pas définie à une instance d'un objet.
[12:08:55] à rgTxPc3no1yu7fg4KCq.W1Of0d3lrI73rtSZnDF.t9xSZk17Mo(FWwSHnksFUsR7H02Yvc , JjyWNieudtmnfuomhw8 )
[12:08:55] à tNAEHWFyfQBOxx7pPQu.AQ41lsFxy2AG47b2nrC.4Z8qtuaNjG3(W1Of0d3lrI73rtSZnDF , Int32 )
[12:08:55] =================================================
No immediate crash after this one. No Windows report.
[12:55:14] =================================================
[12:55:14] System.NullReferenceException: La référence d'objet n'est pas définie à une instance d'un objet.
[12:55:14]
[12:55:14] Server stack trace:
[12:55:14] à Mission.<>c__DisplayClass1.<OnPlaceLeave>b__0()
[12:55:14] à maddox.game.ABattle.TimeoutProcess()
[12:55:14] à maddox.game.ABattle.OnTickGame()
[12:55:14] à maddox.game.world.Strategy.OnTickGame()
[12:55:14] à System.Runtime.Remoting.Messaging.StackBuilderSink._PrivateProcessMessage(IntPtr md, Object[] args, Object server, Int32 methodPtr, Boolean fExecuteInContext, Object[]& outArgs)
[12:55:14] à System.Runtime.Remoting.Messaging.StackBuilderSink.SyncProcessMessage(IMessage msg, Int32 methodPtr, Boolean fExecuteInContext)
[12:55:14]
[12:55:14] Exception rethrown at [0]:
[12:55:14] à System.Runtime.Remoting.Proxies.RealProxy.HandleReturnMessage(IMessage reqMsg, IMessage retMsg)
[12:55:14] à System.Runtime.Remoting.Proxies.RealProxy.PrivateInvoke(MessageData& msgData, Int32 type)
[12:55:14] à maddox.game.IBattle.OnTickGame()
[12:55:14] à maddox.game.GameDef.tickGame()
[12:55:14] à vXR6sJr8KA6LTfXUb4F.UmcZj0raFEpLPQWuaFm.D7Aj9WNqoTHCR5AMBaQG(Object )
[12:55:14] à vXR6sJr8KA6LTfXUb4F.UmcZj0raFEpLPQWuaFm.e3Y6udpplFw()
[12:55:14] à tjTcC1cKnlBbqOy7Spv.EnFyPkcVLyJLnsBZhMy.tEUKC0WP4oO(Boolean , Boolean )
[12:55:14] =================================================
[13:05:45] =================================================
[13:05:45] System.NullReferenceException: La référence d'objet n'est pas définie à une instance d'un objet.
[13:05:45]
[13:05:45] Server stack trace:
[13:05:45] à Mission.<>c__DisplayClass1.<OnPlaceLeave>b__0()
[13:05:45] à maddox.game.ABattle.TimeoutProcess()
[13:05:45] à maddox.game.ABattle.OnTickGame()
[13:05:45] à maddox.game.world.Strategy.OnTickGame()
[13:05:45] à System.Runtime.Remoting.Messaging.StackBuilderSink._PrivateProcessMessage(IntPtr md, Object[] args, Object server, Int32 methodPtr, Boolean fExecuteInContext, Object[]& outArgs)
[13:05:45] à System.Runtime.Remoting.Messaging.StackBuilderSink.SyncProcessMessage(IMessage msg, Int32 methodPtr, Boolean fExecuteInContext)
[13:05:45]
[13:05:45] Exception rethrown at [0]:
[13:05:45] à System.Runtime.Remoting.Proxies.RealProxy.HandleReturnMessage(IMessage reqMsg, IMessage retMsg)
[13:05:45] à System.Runtime.Remoting.Proxies.RealProxy.PrivateInvoke(MessageData& msgData, Int32 type)
[13:05:45] à maddox.game.IBattle.OnTickGame()
[13:05:45] à maddox.game.GameDef.tickGame()
[13:05:45] à vXR6sJr8KA6LTfXUb4F.UmcZj0raFEpLPQWuaFm.D7Aj9WNqoTHCR5AMBaQG(Object )
[13:05:45] à vXR6sJr8KA6LTfXUb4F.UmcZj0raFEpLPQWuaFm.e3Y6udpplFw()
[13:05:45] à tjTcC1cKnlBbqOy7Spv.EnFyPkcVLyJLnsBZhMy.tEUKC0WP4oO(Boolean , Boolean )
[13:05:45] =================================================
5 minutes later my server crashes. No Windows report.